Nova generacija BMW-ove luksuzne limuzine donosi potpuno novi dizajnerski jezik koji smo nedavno videli na restilizovanom X7 i po prvi put električnu pogonsku opciju. Kako pišu nemački mediji, Serija 7 koštaće u toj zemlji preko 100.000 evra iako u Evropi neće biti dostupna sa V8 motorima - maksimalan broj cilindara ispod haube biće 6.
Kao i kod restilizovanog X7, ali i poslednjih nekoliko prethodnika, dizajn je u prvom planu. I upravo je dizajn taj koji bi mogao izazvati dosad najpodeljenija mišljenja.
Nova Serija 7 donosi i ogromne dimenzije - sa dužinom od 5.391 mm regularna verzija je veće one produžene iz odlazeće generacije. Samim tim omogućen je vrhunski komfor začinjen prilagodljivim vazdušnim ogibljenjem.
Veće dimenzije ne znače i lošija manevarska svojstva, prvenstveno zahvaljujući upravljanju na sva četiri točka.Kao i u slučaju X7, novi izgled Serije 7 dolazi uz odobrenja šefa dizajna Domagoja Đukeca.Sve se vrti oko horizontalno podeljenih farova i masivne prednje maske sa istaknutim "bubrezima".
U unutrašnjosti dominira Live Cockpit Plus koji koristi spojene 12,3 i 14,9-inčne ekrane.Putnici pozadi imaju na raspolaganju mali "touchscreen" u vratima sa komandama klimatizacije.
Kad su motori u pitanju, evropsko tržište biće uskraćeno za bazični 735, zatim 740, kao i za 760i xDrive 4.4 V8 od 544 KS.
Za kupce na Starom kontinentu predviđeni su 740d dizelaš sa 3.0 turbo motorom od 300 KS i 760 Nm, ali tek od sledećeg proleća.
Njemu će se naknadno pridružiti M760e xDrive plug-in hibrid, sa 3.0 benzincem, koji proizvodi 571 KS i 800 Nm.
Za one skromnijih apetita predviđen je i 750e xDrive s 490 KS i 700 Nm.
Коментари
Постави коментар